28 Şubat 2008 Perşembe

Halit Ergenç'in At Merakı!


Atları Çok Sevdiğini Söyleyen Halit Ergenç: 50 Yaşıma Geldiğimde Kendimi At Üstünde Ormanda Gezerken Hayal Ediyorum. Etrafımda Çocuklarım da Olabilir ..

ATLARI ÇOK SEVDİĞİNİ SÖYLEYEN HALİT ERGENÇ: 50 YAŞIMA GELDİĞİMDE KENDİMİ AT ÜSTÜNDE ORMANDA GEZERKEN HAYAL EDİYORUM. ETRAFIMDA ÇOCUKLARIM DA OLABİLİR ..

'Binbir Gece' dizisinde canlandırdığı 'Onur' karakteriyle hayran kitlesini genişleten Halit Ergenç, özel hayatıyla ilgili bilinmeyenleri anlattı. Geçtiğimiz yaz evlenen yakışıklı oyuncu, 'Evlilik güzel bir şey. Eşim Gizem sayesinde evim, eve benzedi. Aşk bana çok fazla enerji veriyor' dedi. İşte, Halit Ergenç'in 'özel hayatı'nın ayrıntıları..

Hafta sonları mutlaka güzel bir kahvaltı yaparız. Ben menemen pişiririm. Balkon kapımızı açıp, tertemiz bir havayla güne başlarız. Ondan sonra planımız bazen gezip tozmak, bazen de evde kalıp film izlemek olur.

Çok uzun süre yalnız yaşadığım için ev işlerine yatkınım. Eskiden evimin temizliğini kendim yapardım. Bulaşığımı yıkarım, yemek yaparım, çok güzel ütü yaparım. O yüzden Gizem'e de yardımcı olabiliyorum.

Çok deli dolu, sağlıksız yemekler yemem. Kahvaltı en sevdiğim öğündür. Kahvaltıda reçel çeşitleri yemeyi çok severim. Evimizde, patlıcan, incir gibi ev yapımı reçeller mutlaka olur.

Asla kola gibi asitli içecekler içmem, hamburger yemem. Sigara içmem, şekeri de olabildiğince az kullanırım. Zeytinyağlı yemeklere bayılırım. Enginar, yaprak sarma severim.

Buzdolabımızda mutlaka beyaz peynir olur. Süt ve sodayı da çok kullanırım. Bir de buzlukta meyve pürelerim vardır. Mutlaka her mevsimin meyvesini püre haline getirip, buzluğa atarım. Sonra onlardan kokteyl hazırlarım.

Müzik benim için çok etkilidir. O yüzden her sabah kalkar kalkmaz ruh halime göre müzik açarım. Eğer günün devamında çok fazla iş varsa, çok fazla çalışılacaksa; çok enerjik bir müzik bir anda beni güne hazırlayabilir.

50 yaşına geldiğimde kendimi at üzerinde ormanda gezinirken hayal ediyorum... Atları çok severim. Sağımda solumda çocuklarım olabilir. İki çocuk olsun diyorum ama tabii şimdiden bunu bilemeyiz.

Hiç yorum yok: