22 Ocak 2008 Salı

burak hakkı resimleri(dizideki adı hüseyin kenan)






22 yorum:

Adsız dedi ki...

burak hakki seni herseyden cok seviyorum aklimdan hic cikmiyorsun kalbimdende askim herseyim...

Adsız dedi ki...

burak hakkı ya çok tatlı çok yakışıklı ve aynı zamanda çok karizmatiksinnnnn dudaktan kalbede senni ve aslıya bayılıyorummmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

bence lamiya birazz manyakk kızmm hüseyin kenn dururken o diğer manyakla ne evleniyonn adamı yıktınn beee çocuk onn evlendiğin grursuzz adamın değill ama enn doğrusu şuu sizz kenanla çok yakışıyosunz kendiside gayett sn derece yakışıklı bir oyuncu bence ona geri döönn severse o seni sever mutlu edrse o seni mutlu eder hee birde cavidanda çıksa filmden çkk süperrr olurr.alınmak yk her eleştiri olumlu olck diye birşeyy ykk

Adsız dedi ki...

SENİ COKK SEVEN HAYRANIN.... SENİ YAKISIKLIVE KARİZMATİK BULUYORUM DİZİDE BASARILI OYUNCULUK SERGİLİYORSUNUZ...COK TATLISINIZ

Adsız dedi ki...

bayiliyorum burak hakkiya ah ellime gecekti birakmiyacaktim ama nerde hayraniyim cok seviyorum

Adsız dedi ki...

gözlerin beni benden alıoooooooooooooo huseyın kenannnn

Adsız dedi ki...

kenan yeniden lamia yla barışsı evlensinle ikiside çok güzeller gerçektende evlensinler

Adsız dedi ki...

beni benden alan tekkişisin

Adsız dedi ki...

BEN DUDAKTAN KALBEYİ ÇOK BEĞENEREK İZLİYORUM AYRICA DA SİZİ ÇOK SEVİYORUM ÇOK YAKIŞIKLISINIZZZZ YAAAAAAAAAAA

zabugasie dedi ki...

lamia ve kenan lütfen artık birleşsinler diziyi biraz da olumlu taraflarıyla izleyelim melek lamiaya ve kenan birbirlerini tamamlıyorlar birbirinize cok benziyorsunuz lüütfen bi aksilik cıkmadan birleşin ve evlenin

Adsız dedi ki...

lamia ve kenan artık ewlensinler melek lamia ve kenan birbirlerini tamamlıyorlar tıpkı gerçek bir aile gibi lütfen DUDAKTAN KALBE dizisini birazda olumlu yönleriyle izleyelim

Adsız dedi ki...

kenan 62.bölümden sonra lamiayı kıskanmaya başladın ama böle olmaz seni çok ama çok seviyorum ama sende çok kıskançlık yapmasan ndn ama ben yeni besteni beğendim beğenmeyenle utanasın aşkım herkez sana sırtını dönse bile ben sana dönmem aşkım sni seven ve daima sevecek esra işallah görüşürz senle amm kendini düzelt biliyorum msen hayla kalbimizdeki keman sesi ve gururunla yaşayan hüseyin kenansın herkeze göre değişsen sen benim için ölesin sakın bunu untma kenanım seni çooook seviyorummmmmmm benim adımda esra bir yorum gönderirisen sevinirim aşkımmmın böceği

Adsız dedi ki...

Bende Burak Hakkının hayranıyım. bence lamia kendini düzeltmeli.Bu cemilde lamiayla kenan ayrıldı diye hemen lamianın yanına ilişti.O cavidan keşke cemil veya namık ile olsa cemil defolup uzaklaşsa ahhhhh keşke olsa.Zaten bir bölümünü kaçırmadan izliyorum.Bencce bu cemil lamiadan boşanmayacak gibi görünüyor.

Adsız dedi ki...

burak abicim seni gerçekten çok seviyorum umarım çocuğunla ve eşinle bir ömür mutlu yaşarsın ama o dizinin senaristine söyle o diziyi kitabı gibi bitirmesin noluuuuuuur bu arada aslıcığım ı seni de çok beğeniyorum harikasınız burak hakkı ile müthiş bir ikili oldunuz ikinizi bir filmin başrollerin de de görmek isterim ama lütfen dudaktan kalbe yi insanları psikolojik bunalıma sokmadan mutlu sonla bitirin lütfeeeen

Adsız dedi ki...

AŞKIMSINNNNNNN SENİ ÇOK SEWİYORUM ŞU LAMİAYLA ARANIZ İYİY OLSAYDI KEŞKE..............

Adsız dedi ki...

ya bu burak hakkı gibi bir erkek var mı? birsempatik iki yakışıklı uf bayılıyorum ya onu görsem bayılıp düşerim galiba

Adsız dedi ki...

çok güzel bir flim çok izliyorum çok güzel keşke o flimde oynasam diye düşünüyorum ama bazen izleyemiyorum

Adsız dedi ki...

ben bu flmi çok seviyorum keşke oynasaydım yaaaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

burak hakı cok yakışıklısınnn seni cok seviyorummmm

Adsız dedi ki...

burak hakkı bende seni çoooooooooooookkkkkkkkkk ama çoooookkkkk seviyorummmmmmmm çookk yakışıklı karizmatik birisinnnn

Adsız dedi ki...

aşkım benim sevgilim öpüşelimi

Adsız dedi ki...

aşkımmmm sevgilim öpüşeli mi