23 Ocak 2008 Çarşamba

burak hakkı dudaktan kalbe dizisi için alman hocadan keman dersi aldım


ALMAN HOCADAN KEMAN DERSİ

Mankenlikten oyunculuğa süratli bir geçiş yapan Burak Hakkı geçtiğimiz dönem Kaybolan Yıllar dizisinde rol almıştı. Hakkı, dizisi bittikten sonra bu seneyi boş geçirmeyi planlasa da yapımcılar onu rahat bırıkmamış ve oyuncuya beş adet dizi teklifi götürmüşler. İçine en çok sinen projenin Dudaktan Kalbe olduğunu söyleyen Hakkı "Bu rolü kabul etmemde birçok etken var. Daha önce hep polisiye türü dizilerde rol aldım. Ama artık kendimi biraz daha duygusal bir rolde görmek istedim. Bugüne kadar oynadığım roller üzerime yapışmasın diye bu rolü kabul ettim" diyor. Dizide bir keman virtüözünü canlandıracak olan Hakkı kemanı tutuş şekilleri ve çalma teknikleri için Alman bir hocadan da ders aldığını dile getiriyor.

Diziye hazırlanmadan önce romanı baştan sona dikkatle okuduğunu anlatan oyuncu romanın dilinin ağır olduğunu, çoğunluğu Osmanlıca ve Arapça olan sözcükleri anlamak için ellerinde sözlüklerle dolaştıklarını anlatıyor. Romanın senaryolaştırılmış halinin çok daha güzel olduğunu belirten Hakkı, dizilerinin daha çok kadın izleyicilerin ilgisini çekeceğini düşünüyor. Genç oyuncu "Dizide fazlaca romantizm var. Öykümüz kadınların sözünün geçtiği evlerde kesinlikle izlenecektir" diyor. Dizide Aslı Tandoğan ise ailesini kaybetmiş, akrabalarının yanında kalan ve keman virtüözü Kenan'a aşık olan Lamia'yı canlandırıyor. Tandoğan rolüne hazırlık adına hiçbir şey yapmadığını, bunun pek de gerekli olmadığını ifade ediyor. Rolünü sorduğumuz Tandoğan, Lamia ile ortak yönleri olduğunu belirterek, "Ben de Lamia gibi aşkı dudakta değil kalpte yaşamaya çalışan biriyim” diyor.

12 yorum:

Adsız dedi ki...

dudaktan kalbe dizisini çok seviyorum ve çok beyeni ile izliyorum film tatile girdi ama ben yinede tekrara bölümlerini izliyorum bu yeni sezonda lamia kenanla artık kavuşmalılar bizim burda herkes dudaktan kalbe dizisini heycanla merakla izler herkes akşam yemeyini yedikten sonra hemen tv başına geçer herkes herbölümünde bir mucüze olsada kenanla lamia artık birlessseder

Adsız dedi ki...

dudaktan kalbe dizisini çok seviyorum ve çok beyeni ile izliyorum film tatile girdi ama ben yinede tekrara bölümlerini izliyorum bu yeni sezonda lamia kenanla artık kavuşmalılar bizim burda herkes dudaktan kalbe dizisini heycanla merakla izler herkes akşam yemeyini yedikten sonra hemen tv başına geçer herkes herbölümünde bir mucüze olsada kenanla lamia artık birlessseder

Adsız dedi ki...

ben dudaktan kalbe dizisine bayılıyom ben ailem arkadaşlarım bayılarak izliyoruz bence n güzel dizi hiç bitmemeli.Lamia'da Kenan'a kovuşmalılar...Lütfen tekrarını yayınlarsanız sevinirim...

Adsız dedi ki...

BEN GÜLŞEN DUDAKTAN KALBENİN HASTASIYIM KEŞKE ÖYLE BİR AŞK YAŞASAYDIM LAMİYANIN YERİNDE OLMAK İSTERDİM KADRO OLARAKTA ÇOK BEĞENİYORUM HEPİNİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

ben dudaktan kalbeyi çok seviyorum kenana aşığım onunla sikişmek istiyom

Adsız dedi ki...

dudaktan kalbe dizisine hastayim her zaman bakiyorum asla kacirmiyorum bu diziyi cokk ve cokk seviyorum

Adsız dedi ki...

Dizi ilk başladığı zamalarda hüseyin kenan çok saygı duyduğum bir kişilikti ama filmin ilerleyen bölümlerinde cavidan orospusunun ağzına bakmaya başladı bu dizi de lamia ve suzan abla hariç kimse beş para etmez hepsinin canı cehenneme bu diziye başladığım için çok pişmanım izlerken mide krampları geçiriyorum temizlikçiden paşasına kadar hepsi orospu çocuğu inşallah cemille lamia evlenir cemil de kötünün iyisi. Hüseyin kenanla cavidan da belasını bulsun cavidan pörtlek gözleriyle yandan yandan bakıyo ya şeytan diyo bas dizi setini yol saçını başını he bu arada bi de hüseyin kenanın kardeşi afife var hele o tam fiyasko evi barkı parası yok kocadan boşandı geldi abi parası yiyo bi de lüx lüx yaşıyo outr bi gece konduda zıbar işte bişeyini buldu bişeyini arıyo neysee...

Adsız dedi ki...

mrh bn zeynep dudaktan kalbe dizisini çok beğenerek ziliyorum kenanala lamianın biran önce kavuşmalarını istiyorum keşke bu dizi hiç bitmese öle hoş öle tatlı öle romantik ki bayılıyorum dizide en çok hüseyin kenan ve lamiayı seviyorum nefret ettiğim kişide cemil çıksın gitsin hayatlarından bn lamianın yerinde olucam bir dkkıka bile durmam cemilin yanında hemen kenanala kaçar evlenirdim bebeklerinide yazık yeter arık bitsin bu acı dizide kenan ağlarken bn bile ağlıyorum dayanamıyorum o ağlarken annem bile hasta odamın her yeri resimleriyle dolu lamia ve kenanın sizleri çok yakıştırıyorum ve sizleri çok seviyorum içimde bir sürü şeyler var ama bir daha ki sefere

Adsız dedi ki...

ben seni gercekten cok seviyorum ve hakkında olan hiç bişeyi atlamıyorum takip eiyorum gercekten starlar kendilerini sevenlerle hep içiçe olsalar bukadar ulasılmaz olmasanız
olmazmı

Adsız dedi ki...

Cemil'e çok haksızlık yapıldı yaw nedir bu? ne kadar sabırlı be çok aşık ama Kenan acaip sinirli,kaprisli,Lamia yı mutlu edemez o! Cemil bu dizide kör aşıgı oynuyor. aşk için nelere katlanıyor canı yanıyor Lamia çok nankÖR oluyor bazen :(

hacer dedi ki...

arkadaşlar benn ilk bölümlerini tekrar tekrar izliyorum demem o ki yeni bölümleri güzel değil lamianın çocuğu büyütmesi ve sonrasındaki olaylar bence cıvıttılar bir de lamia şöhret olana kadar çok güzeldi gene severek izliyorum.dizinin geneline bakarsak bu dizi yaprak dökümünden sonra 2.gelir benim gönlümde 1. ama yaprak dökümü aile dizisi olduğu için böyle düşünüyorum.kenan bu yeni bölümünde yüzüğü denize atıyo ya çok üzüldüm.lamia da karar vermesi gerekiyor.cemil mi kenanmı hangisi? flm die uzatıolar tabi orasınıda düşünmek lazım hemen lamia kabul etse flm biter.mutlu son olur.bunun için uzatıp heycanlandırmaya çalışıyorlarki millet tv nin başına otursun die dizilerini seyretsinler die.arkadaşlar benim düşünceme uyanlar ve uymayanlar mesaj yazabilirler. ister benim yorumlarım hakkında isterse flm hakkında hiç fark etmez teşekkürler.

Adsız dedi ki...

sedaqet azeri dediki
dudaktan kalbeyi cok beyenirem.kenani cok seviyorum