19 Ocak 2008 Cumartesi

imkansızı seviyorum,zor olanı daha çok seviyorum sözleri

ASLI TANDOĞAN: BEN İLİŞKİDE 'NE KADAR FARKLIYSAK O KADAR İYİ' SLOGANINI BENİMSİYORUM. ZOR OLANI SEVİYORUM..



Bugüne dek 'Kurşun Yarası', 'Aşka Sürgün' ve 'Dicle' adlı dizilerle adından söz ettiren Aslı Tandoğan; 'Birlikte olacağım insandan musluk tamiri de beklerim ama asıl beklediğim şey; zayıf olduğum anlarda beni destekleyip, elimden tutmasıdır' dedi.

Oyunculuk ve ikili ilişkilere dair düşüncelerini Marie Claire dergisinden Damla Gökdel'e anlatan Aslı Tandoğan; 'ne kadar farklıysak o kadar iyi' sloganını benimsediğini söyledi.

* Benimle aynı şeylere gülen, aynı şeylere sevinen, aynı şeylerden nefret eden birisiyle ancak kısa vadeli ve eğlendirici bir ilişki yaşayabilirim. Kolay biriyle beraber olmak istemezdim. Ben zor ama imkansız olmayanı seviyorum.

* Dizi seyreden insanlar beni 'Kurşun Yarası'ndan bu yana tanıyorlar fakat medyatik bir insan değilim. 'Dicle' dizisine kadar insanların beni görüp tanıyabileceği bir durum oluşmamıştı.

* Popüler olmanın 'seviyesizlik' olarak algılanması; yetenekli oyunculara haksızlık yapılması anlamına geliyor benim için. Bir insan hem yetenekli, hem çok başarılı ve popüler olabilir.

* Bir sinema filminde oynamayı gerçekten çok arzu ediyorum ama bunun doğru projelerle olmasını bekliyorum. Laf olsun diye herhangi bir sinema filminde yer almak istemiyorum. Konuşulan projeler var ve bence beklediğime değecek.

Hiç yorum yok: