19 Ocak 2008 Cumartesi

aslı tandoganın dizilerdeki başarısı beyaz perdeyede sıçradı

Arp sanatçısı ve Uzakdoğu sporları dövüş ustası Aslı Tandoğan, dizilerdeki başarılı performansının ardından beyaz perdeye transfer oldu. Kabadayı adlı filmde başrolleri Şener Şen ve Kenan İmirzalıoğlu’yla paylaşacak olan Tandoğan için, Türk sinemasının yeni yıldızı deniliyor



Aslı Tandoğan Türk sinemasının gelecek vaat eden oyuncuları arasına girmeyi başardı. Son olarak rol aldığı Dicle adlı dizide canlandırdığı rolüyle beğeni kazanan genç oyuncuyu şimdi ilk sinema filmi Kabadayı’nın heyecanı sardı.

Şener Şen, Kenan İmirzalıoğlu ve İsmail Hacıoğlu ile başrolü paylaşan Tandoğan heyecandan bacaklarının titrediğini söylüyor. Filmde, Şener Şen’in oğlunun sevgilisini canlandıracak olan Tandoğan, ‘Yavuz Turgul’un senaryosunda ve büyük usta Şener Şen’in olduğu bir filmde oynamak rüyalarımın gerçek olması anlamına geliyor’ diye konuştu.

NURGÜL VE ÖZGÜ’YE RAKİP ÇIKTI

Her genç oyuncunun hayali Şener Şen ile başrolde oynamak. 28 yaşındaki Aslı Tandoğan bu hayaline kavuştu. Kabadayı adlı filmde başrolü kapan Aslı Tandoğan için ‘Yeşilçam’ın son keşfi’ deniliyor. Tandoğan, sinemanın son yıldızları Nurgül Yeşilçay ve Özgü Namal’a rakip olarak gösteriliyor.

ASLINDA BİR ARP SANATÇISI

Birçok kadın oyuncunun arasından sıyrılıp rolü kapmak her baba yiğidin harcı değil elbet. Peki yapımcıların Aslı Tandoğan’ı seçme nedeni ne olabilir? O aslında bir arp sanatçısı. Üstelik konservatuarlı. Tandoğan oyunculukla tanışmasının şu sözlerle anlatıyor: Oyunculuk maceram bir fotoğrafla başladı. ‘Gülüm’ adlı filmde ölen ‘Gülüm’ karakteri için benim fotoğrafım kullanıldı. O fotoğrafımı gören menajerim o andan itibaren oyunculuk yapmam için ısrar etti. Ben de ‘Tamam, sadece görüşmeye geliyorum’ deyip gittim ve kaldım. Yani nasıl olduğunu ben de anlamadım.

BU KIZ ÇOK TEHLİKELİ

Tandoğan sıra dışı biri. Hollywood camiasından kadın oyunculara burun kıvırıyor. İdolü, ‘Hero’ ile ‘Kaplan ve Ejderha’ filmindeki Zhang Zi-Yi. Bunun sebebi de Tandoğan’ın en sert Uzakdoğu sporu olarak bilinen ‘Wing-Thsung’ uzmanı olması. Tandoğan yaptığı spor için ‘Bu sporu Çinli rahibeler buldu. Çok fazla şiddet içeren bir spor. Birini öldürmekle kalmıyorsunuz, kafasını da patlatıyorsunuz’ diyor.

Hayalindeki rol Malkoçoğlu

Kabadayı filmi, Tandoğan’ın beyaz perdedeki ilk göz ağrısı. Kurşun Yarası, Aşka Sürgün, Dicle gibi dizilerde rol olan oyuncu, fantastik film senaryoları yazıyor. Tandoğan marjinal kimliğini şu sözlerle açıklıyor: ‘Cüneyt Arkın’ın canlandırdığı Malkoçoğlu karakterini oynamak isterdim’.

Hiç yorum yok: