7 Nisan 2008 Pazartesi

Dudaktan Kalbe - Cok Gec (Yenii)

15 yorum:

Adsız dedi ki...

insan bu kadarda a�a�lanmazki.cavidan kenan� haketmiyor.lamia kenan� seviyor. art�k kenanla lamiay� birlikte g�rmek istiyoruz.

Adsız dedi ki...

lamia senin gibi bi kızı ancak cennette beni sorgularken görürüm

Adsız dedi ki...

Öncelikle dudaktan kalbe dizisini çok seviyorum ve beğeniyle izliyorum. artık lamia kenana bebeğin ondan oldugunu söylesin bence lamiayla kenan kavuşsunlar onlar birbirlerini çok seviyorlar.

Adsız dedi ki...

Öncelikle dudaktan kalbe dizisini çok seviyorum ve beğeniyle izliyorum. artık lamia kenana bebeğin ondan oldugunu söylesin bence lamiayla kenan kavuşsunlar onlar birbirlerini çok seviyorlar.

JULİESİN dedi ki...

Dudaktan Kalbe gibi efsane bir diziyi bizlere sunduğunuz için çok teşekkür ederim.Her bölümü büyük bir heyecanla beklediğim bu dizinin mutlu sonla bitmesi dileğiyle.Emeğinizin boşa gitmediğini bilmenizi isterim sevgilerimle....

Adsız dedi ki...

ya bu diziyi gercekten cok seviyorum ama lamia ile kenan birleşsin artık bebeginin ondan oldugunu sölesin böle giderse diziden sogumak istemiyorum lütfen beni duyun ve birleştirin onları eve misafir bile kabul etmiyorum bu dizi için yeni bölümleri iikisi birlikteyken gecsin yaaaaaaaaa....

Adsız dedi ki...

ya bıktım dizi çok eğlenceli gidiyo ama bir türlü lamiayla kenan tamam artık birleşiyolar bu iş oldu derken yeni fragmanında kenan başkasıyla birlikte oluyo BİR LAMİA daha çıktı artık birleşsinler dzi bu bölümde çookk duygusaldı çookk ağladım

Adsız dedi ki...

kenan and lamia kenan and lamia kenan and lamia kenan and lamia kenan and lamia kenan and lamia kenan and lamia kenan and lamia kenan and lamia kenan and lamia kenan and lamia kenan and lamia kenan and lamia kenan and lamia kenan and lamia kenan and lamia kenan and lamia kenan and lamia kenan and lamia kenan and lamia
GERÇEK OLAN BU İKİSİ DEGİL Mİ?

Adsız dedi ki...

SENARİSTLERİN DİKKATİNE!Cemilin ölümü ,Makbulenin,elinden olacak.Lamianın,Koacası ,Kızının davranışlarından,Kalp krizi gecirecek ve ölecek.En
ise ve ,Kocası,Lamiadan özür dilesinler.Makbule ve Cemil hapsi boylasın.Cavidan eski sevgiline dönsün.Kenanı ,Lamiaya bıraksın.Afife aralarına girmesin.Artık yüzleri gülsün.Kenan ve ,Lamia evlensin.KENAN VE LAMİA ,YAŞAYAMADIKLARI MUTLULUKLARINI YAŞASINLAR BERABER.Kenanın yeni evinde ,baraber yaşasınlar.Hep ,Mutsuzluk sahnesini izledik şimdide ,MUTLU OLDUKLARI SAHNELERİ BEKLİYORUZ.

Adsız dedi ki...

lamianın günlük yazmasının bi sonucu olmalı, kitapta hüseyin kenan ölüyor. ondan önce lamia hüseyin kenanın bi arkadaşıyla evleniyor. bu duruma göre korkarım cemille evlenecek, kenan ölecek,belki lamianın günlüğünden herşeyi öğrenip intihar edecek. Sonu acıklı olmasın diycem ama kitapta öyle eğer ona göreyse bizi gözyaşı seli bekliyor demektir.

Adsız dedi ki...

AŞK ACISI SAVURUR YIKAR GEÇER ZAMANI...

Adsız dedi ki...

ben pirenses lamiya ve kenanı çok seviyorum bukadar acı yeter artık birleşsinler

Adsız dedi ki...

çoook üzgünüm ama ben romanını okudum hüseyin kenan intihar ederek ölüüüüyoooorrr

Adsız dedi ki...

yaaa ben bu diziyi çoooook seviyorumm. hiçç bitmesinn. hüseyin kenanla lamiayı artık beraber görmek istiyorumm. o diğer kız da geldi ne çirkinde adı ipekmiydi ne di? hani şu hüseyin kenanın yanında keman calan GICIKK KIZZ. o da diziden çıksın bi maydonoz ne olacak. onun yüzünden lamiayla hüseyin kenanın arası acılacak.. kınalı yapıncağa yeni adaymışş. yok yaa. gıcık işte ne olacak.. neyse umarım lamiayla hüseyin kenan tekrar mutlu olurlar. hadi hayırlısı.. :)

Adsız dedi ki...

BU DİZİYİ NİYE BU KADAR GEÇ GÖSTERMEYE BAŞLADILAR KIZKARDEŞİM BU FİLM YÜZÜNDEN UYUMUYOR DAHA ERKEN VEREMEZMİSİNİZ