27 Ocak 2008 Pazar

aslı tandogan-Müzisyenliğim oyunculuğumdan daha kıdemli



"Kabadayı" filminde canlandırdığı Karaca karakteriyle dikkatleri üzerine çeken Aslı Tandoğan, albüm çıkarmak için sabırsızlanıyor.

Hacettepe Konservatuvarı Arp Bölümü mezunu olduğunu belirten Aslı Tandoğan, InStyle dergisine verdiği röportajda, "Senelerce orkestralarda arpist olarak yer aldım. Açıkçası müzisyenliğim oyunculuğumdan çok daha kıdemli. Her şeye rağmen albümümü yapacağım" dedi.

"Kabadayı" filminde canlandırdığı Karaca karakteriyle dikkatleri bir kez daha üzerine çeken Aslı Tandoğan, InStyle dergisine konuştu. Hacettepe Konservatuvarı Arp bölümü mezunu olduğunu belirten genç oyuncu, "Senelerce orkestralarda arpist olarak yer aldım. Açıkçası müzisyenliğim oyunculuğumdan çok daha kıdemli. Her şeye rağmen albümümü yapacağım" dedi.

Hoşuna gideni alan, kendi modasının kendi yaratan bir kadın oyuncu Aslı Tandoğan. Bu sene ne modaymış, kim ne giyiyormuş, ne markaymış gibi şeyler hiç ilgisini çekmese de yine de her kadın gibi alışverişten kendini alamıyor. "Giyimde takıntılı olduğum hiçbir şey yoktur ama yöneldiğim renkler vardır: Siyah ve mor. Aslında insana ne yakışıyorsa onun moda olduğunu düşünüyorum, kendime yakıştırıyorsam da, ’Aaa bu yılın modası değilmiş’ demiyorum. Ama asla giymem dediğim şeyler vardır. Mesela bu sene moda olan yüksek belli pantolon ve etekler bana göre değiller. Bir de gerçek kürkleri gardırobumda görmeniz imkansız. Bu çekimde kullandığımız hayvan desenli kıyafetlerin imitasyon olmalarına rağmen çok şık göründüklerini belirtmem gerekiyor."

"Dudaktan Kalbe" dizisinin çekimlerinden dolayı günlerinin çoğu sette geçen oyuncu bugüne kadar canlandırdığı karakterler arasında onu en çok heyecanlandıranın ve zorlayanını, "Kabadayı" filmindeki Karaca karakteri olduğunu söylüyor. "Yavuz Turgul gibi bir ustanın elinden çıkan ve Ömer Vargı’nın ellerinde şekillenen, Şener Şen, Kenan İmirzalıoğlu, İsmail Hacıoğlu gibi müthiş oyuncularla birlikte rol aldığım bir film bu. Üstelik uzun zamandır hayalini kurduğum beyazperdeye geçişimi sağladığı için de benim için çok önemliydi" diyor.

http://preview.hurriyet.com.tr/preview/image.aspx?picid=4709540KIYAFETE ÇOK PARA HARCAMAM

Oyunculuğun tek başına yapılabilecek bir meslek olmadığına inanan Tandoğan, bunun dışında mutlaka sanatın diğer alanlarıyla da ilgilenmek gerektiğini söylüyor. "Bu yalnızca oyunculuğunuzu beslemesi için değil, kendiniz için de vazgeçilmez ve yaşamsal bir gereklilik. Ne yazık ki, Türkiye’de beyaz ekranda göründüğünüz günden itibaren sizin sadece oyunculukla meşgul olduğunuzu düşünüyor insanlar. Halbuki Hacettepe Konservatuvarı Arp bölümü mezunuyum. Senelerce orkestralarda arpist olarak yer aldım. Açıkçası müzisyenliğim oyunculuğumdan çok daha kıdemli. Her şeye rağmen albümümü yapacağım," diyor ve bu arada oyunculuğa devam edeceğini de ekliyor.

"Kabadayı", kadınsı yönlerimi öne çıkardı

İlk sinema deneyimini "Kabadayı" filminde gerçekleştiren Aslı Tandoğan, yönetmen Ömer Vargı ve Şener Şen’den oyunculuk adına çok şey öğrendiğini söylüyor: "Gerçekten çok şanslıyım. Kariyerinin başında olan birisi için "Kabadayı" çok önemli bir film. "Kabadayı"da, set ahlakını ve disiplini öğrendim. Eksiklerimi gördüm. Benim için bu set müthiş bir okul oldu."

Dizilerde genelde masum karakteri canlandırdığını belirten genç oyuncu, "Kabadayı"da oynadığı Karaca karakterinin kadınsı yönlerini ön plana çıkardığına inanıyor: "Mine Vargı ve Ömer Vargı benim daha kadınsı rolleri oynayabileceğim düşünmüş. Çünkü Karaca öyle bir karakter. Bir kadın olarak benim de kadınsı yönlerim var. O yüzden ekstra bir çaba sarf etmedim. Her kadın istediği zaman dişiliğin kullanabilir, bu da sürpriz olmaz.

www.hürriyet.com 'dan alıntıdır

Hiç yorum yok: