21 Ocak 2008 Pazartesi

burak hakkı'nın cv'si ve ona dayir bilmek istedikleriniz




Gerçek Adı : Burak Hakkı

Dogum Yeri : İstanbul

Doğum Tarihi :
23 Mayıs 1972

Hayat Tarzı : Sakin, Pozitif, Evcimen

Giyim Tarzı :
Casual, Spor

Boy :
190

Ağırlık :
82

Ayakkabı No : 44

Göz Rengi : Mavi

Saç Rengi : Kumral

Hobileri : Tavla,Internet , PS2 oyunları, Ralli, Motorsiklet, Ata Binmek

Favori Aktorler :
Brad Pitt, Jack Nicholson, Robert de Niro, Edward Norton, Jim carrey, Benicio Del Toro

Favori Aktris :
Helen Hunt, Meg Ryan

Favori Sporcular :
Michael Schumacher, Allen Iverson, Edgar Davids

kaynak:kendi özel web sitesi

6 yorum:

Adsız dedi ki...

gercekten cok saglam adimlarla ilerliyosun seni hayranlikla izliyorum sizi tanimayi cok isterdimmm idolumsun (nehir))

Adsız dedi ki...

sana karsi buyuk cok buyuk bi hayranligim var supersin

Adsız dedi ki...

yaa sen süpersin ya sana hasta oluyorum ben çok yakışıklısın çok hoşsun ne bileyim çokçok sewiyorum seni ben ya dudaktan kalbe dizisine bayılıyorum ama her izlediğimdede lamianın yerinde ben olsaydım diyorum seninle olmak çok güzel bi duygu olurdu ya başka hiç bişey istemezdim seni çok çok ama çok sewiyorum bennnn(PELİN)kendine ii bakbenim için:)mucx mucx

Adsız dedi ki...

yaa sen süpersin ya sana hasta oluyorum ben çok yakışıklısın çok hoşsun ne bileyim çokçok sewiyorum seni ben ya dudaktan kalbe dizisine bayılıyorum ama her izlediğimdede lamianın yerinde ben olsaydım diyorum seninle olmak çok güzel bi duygu olurdu ya başka hiç bişey istemezdim seni çok çok ama çok sewiyorum bennnn(PELİN)kendine ii bakbenim için:)mucx mucx

Adsız dedi ki...

dudaktan kalbe dizisinin bitişini hiç beğenmedim kavuşan kişilerin kenanla lamia olması gerekirdi kenana cok kızgınım cemili hiç sevmiyorum

Adsız dedi ki...

dudaktan kalbe dizisinin sonunu hiç beğenmedim.baştan beri entrikalar yapan cemil kazandıya çok üzüldüm.kenanla lamia evlenmeliydi.kitabın sonuna uysun diye cemille evlendirilmemeliydi.