21 Ocak 2008 Pazartesi

aslı tandoganın Askimi hem dudakta hem kalpte yasiyorum sözleri

Aşkımı hem dudakta hem kalpte yaşıyorum



Dudaktan Kalbe
’ dizisinin oyuncusu Aslı Tandoğan aralık ayında vizyona girecek olan ‘Kabadayı’ adlı sinema filmi için heyecanlı. Genç oyuncu, İsmail Hacıoğlu ile Ceyda Düvenci’nin ayrılıklarına kendisinin sebep olduğu haberini de yalanlıyor ve "Onlar benim yüzümden ayrılmadı. Benim zaten bir sevgilim var" diyor..

* Sizden niçin ‘Tanrı’nın Türk Sinemasına son armağanı’ diye bahsettiler? Bilmiyorum, o yazıyı görünce önce şok oldum ama sonra kendimi çok iyi hissettim. Şimdi onun sorumluluğunu taşıyorum. Bu çok gurur verici bir yorumdu. Söylenenleri boşa çıkartmak istemiyorum.

* Aslında oyuncu olmak istememişsiniz, doğru mu? Evet, okul yıllarımda hiç iyi rol yapamazdım. Saçım uzun olduğu için beni hep Pamuk Prenses yaparlardı. Ama beceremezdim. Sonra bir anda hayatım değişti.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel birisin

Adsız dedi ki...

çok güzel birisin

Adsız dedi ki...

çok doğalsın ve çok güzelsin

Adsız dedi ki...

hakikaten öyle çok güzel ve çok ta güzel rol yapıyor

Adsız dedi ki...

bence o kadar güzel biri degil dogallıgı dogru ama ben güzel görmüyorum burak hakkıyla cok yakısıyorlar (kenan)ve (lamia)

Adsız dedi ki...

bence ben güzel görmüyorum ama kenanla cok yakısıyorlar (burak HAKKI) İLE cok güzel biri degill bence