19 Ocak 2008 Cumartesi

aslı tandogan ile röportaj,kendisine yöneltilen sorulara cevap verdi

aslı tandoğan



Aşkımı hem dudakta hem kalpte yaşıyorum

Dudaktan Kalbe’ dizisinin oyuncusu Aslı Tandoğan aralık ayında vizyona girecek olan ‘Kabadayı’ adlı sinema filmi için heyecanlı. Genç oyuncu, İsmail Hacıoğlu ile Ceyda Düvenci’nin ayrılıklarına kendisinin sebep olduğu haberini de yalanlıyor ve "Onlar benim yüzümden ayrılmadı. Benim zaten bir sevgilim var" diyor..

* Sizden niçin ‘Tanrı’nın Türk Sinemasına son armağanı’ diye bahsettiler? Bilmiyorum, o yazıyı görünce önce şok oldum ama sonra kendimi çok iyi hissettim. Şimdi onun sorumluluğunu taşıyorum. Bu çok gurur verici bir yorumdu. Söylenenleri boşa çıkartmak istemiyorum.

* Aslında oyuncu olmak istememişsiniz, doğru mu? Evet, okul yıllarımda hiç iyi rol yapamazdım. Saçım uzun olduğu için beni hep Pamuk Prenses yaparlardı. Ama beceremezdim. Sonra bir anda hayatım değişti.

* Nasıl değişti? Eskiden çok çekingendim. İnsanlar bana baktığı zaman çok rahatsız olurdum. Diziye başladığımda, aslında kamera önünde çok rahat olduğumu fark ettim.

AJAN OLMAK İSTERDİM
* Küçükken ne olmayı hayal ediyordunuz? Hareketli şeyleri seviyorum. Ajan olmak, gizli bir örgütte görev almak isterdim. Gizli saklı şeyleri ortaya çıkartmayı çok seviyorum.
* ‘Kabadayı’da zor bir sınav verdiğinizi düşünüyor musunuz? Tabii ki zorlu bir sınav oldu. Oyuncu kadrosu, senaristi, yapımcısı, hepsi Türkiye’de en büyük isimler. O yüzden film yayınlandıktan sonra gelecek tepkileri sabırsızlıkla bekliyorum.
* Wing Tsung diye bir spor yapıyor ve Çinçe öğreniyormuşsunuz doğru mu? Kung Fu aslında. Yıllardır yapıyorum ama iki aydır dizi ve sinema filmi çekimleri yüzünden ara verdim. Çinçe derslerine de şu anda ara verdim. Vaktim yok. Ama en yakında zamanda yeniden başlayacağım.

* Hayatınızda özel biri var mı ? Evet, var.
* ‘Kabadayı’ filmindeki rol arkadaşınız İsmail Hacıoğlu ile bir ilişki yaşadığınız önünde haberler çıktı. İsmail Hacıoğlu ile Ceyda Düvenci’nin ayrılma sebebi olarak siz gösterildiniz. O haber çıktığı zaman biz setteydik. Haberi görünce İsmail ile önce şaşırdık, sonra güldük, dalgamızı geçtik. İsmail ve Ceyda’nın ayrılığı ile hiç ilgim yok. İsmail yalnızca arkadaşım. Zaten benim sevgilim var.

* Kim olduğunu söylemiyorsunuz ama? Aslında özellikle saklamıyorum, ama insanların gözüne de sokmuyorum. Özelimi kendim yaşamak istiyorum.

* Güzel olmanızdan dolayı rahatsız oldunuz mu hiç? Hayır hiç rahatsız olmuyorum. Çünkü ben dışarıda çok gösterişli giyinmem. Ufak tefeğim, rahat saklanabiliyorum, göze batmıyorum. Seksi kıyafet giymem. Genelde hep spor kıyafet tercih ederim. Spor ayakkabı ve kot pantolon kombinasyonudur bütün kıyafetlerim.

HİÇ TACİZ EDİLMEDİM
* Anneniz ve babanız sizi destekliyor değil mi? Evet, ama ilk başlarda beni yerden yere vuruyorlardı. Çünkü ben bu işin eğitimini almadım. Her dizide yavaş yavaş kendimi geliştirdim. Şimdi ikisi de ‘Dudaktan Kalbe’yi izleyince ağladıklarını ve çok beğendiklerini söylüyorlar. Bu beni çok mutlu ediyor çünkü ilk defa oynadığım bir dizi üzerine yorum yapıyorlar.
* Kurduğunuz dublaj stüdyosu devam ediyor mu? Evet. Filmler, klipler çekiliyor. O da bizim garantimiz. Oyunculuk öyle bir şey ki, yüzünüze, gözünüze bir şey olsa, devam ettiremezsiniz. Kurduğumuz stüdyo bizim için bir dayanak.

Sıradan ilişki değil

Aşk için her şeyi yapar mısınız ? Evet , gerçek dünya ile ilişkini tamamen kesmediğin, bütün farklılıklarını yitirmediğin zaman aşk olmuyor, onun adı ’sıradan bir ilişki’ oluyor. Benimki öyle değil. Gözünün hiçbir şey görmediği anda yaşadığın şey, aşk zaten.

* Şu anda oynadığınız dizide aşık olduğunuz kişi, aşkı kalpte değil dudakta yaşadığını söylüyor. Sizin aşkınız dudakta mı kalpte mi? Tabii bu yaşadığın aşka bağlı. Ama benim için hem dudakta hem kalpte. İkisi de olmadan olmaz.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

aslı tandoğan çooook güzel bi kız bende onun kadar güzel olmak isterdim. onunla karşılıklı konuşmak isterdim. konuşmasak bile onu yakından görmeyi çooooooook isterdim.

Adsız dedi ki...

meraba ben tuğçe aslı tandoğana bayılıyotum anun kadar güzel ve çekici olmayı cok istiyorum o çok taatlı ve çok güzel oyunculuğu çok güzel bir şekilde temsil edio ben onu dudaktan kalbe dizisi ile tanıdım onunla görmek en büyük hayalim onu çokkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum umarım onu birgün görürüm

Adsız dedi ki...

merhaba ben melis aslı tandoğanın hayranıyım.onu çok seviyorum.onu çok görmek isterdim çok guzel ve rolunu guzel yapıyr muhteşem...

Adsız dedi ki...

aslı tandoğan benim idolüm onu çooooooooook seviyorum çok güzel bende onunla tanışmayı çooook isterdim

Adsız dedi ki...

ya bu kız çok güzel ama dizide neden hep üzüyosunuz kardeşim bu kızı canım yaaaa :)

Adsız dedi ki...

asli tandogan,seni severek her sali aksami izliyorum isvicredende hayranlarin var...cok güzelsin..aslinda kenan hüseyinle cok yakisiyorsun ama malesefki o evli:( seni cok seviyorum ve umarim daha iyi lerlerde olursun...

Adsız dedi ki...

benn lamıya coook seviyorum o cemil'e evlenmesın o kenanla o nasıl anne onu coçuna yapıyor o sevdin düşünmıyormu ve kenen o yaşadı günden berı seviyor lamıyada kenen seviyor

Adsız dedi ki...

merhaba bn pelin aslı tandoğan çok güzel bir kızzzz yaaaa kenanda çok yakışıklı çok güzel oynayıp rollerinin hakkını veriyorlarr

Adsız dedi ki...

gercekten cok guzel ve cok masum bi cici kiz..

Adsız dedi ki...

ya aslı tandoğana bayılıyorum çok güzel bi bayan yalnız bi ricam var şu dizideki kıyafetlerini biraz düzeltse olmazmı yaa
biraz değişik giyim tarzı

Adsız dedi ki...

GERCEKTEN DİZİDE TÜM OYUNCULAR HAKKINI VERIYORLAR DIZININ BENDE ILERIDE MESLEGİM HARICINDE BOYLE BIR OYUNCU OLMAK ISTIORUM VE KENDIME COK GUVENIORUM KONSERVATUAR OKUMAK EN BUYUK HAYALIM :) GERCEKTEN ASLI TANDOGAN DA COK GUZEL VE BASARILI BIR OYUNCU

Adsız dedi ki...

bence bu dizi çok güzel aslı tandoğana bayılıyorum

Adsız dedi ki...

DİZİDEKİ MASUMLUĞUN,SEVGİ DOLU BAKIŞLARIN,DÜRÜSTLÜĞÜN,SADELİĞİN ALLAHIM O TATLI GÜZELLİĞİN KIZ SEN NE TATLISIN ÖYLE ŞİMDİYE KADAR NERELERDEYDİN.AĞABEYİN OLARAK ŞUNU DEMEK İSTİYORUM 50 YAŞINDAYIM SENİ SEYRETMEK İÇİN SALI GÜNLERİNİ İPLE ÇEKİYORUM SAKIN CIVIK FİLİMLERDE OYNAMA BAŞARILAR DİLERİM KIZIM.