19 Ocak 2008 Cumartesi

burak hakkı ve sema şimşek ruzgar bebek için gün sayıyorlar

7 Yıldır Evli Olmalarına Rağmen Hala Flört Eden Liseliler Gibi Sema-burak Hakkı Çifti. Ünlüler Dünyasının İdeal Çifti Olarak Gösterilen Sema Şimşek-burak Hakkı 2.5 Ay Sonra Bebek Sahibi Olmaya Hazırlanıyor.



* 7 yıldır evlisiniz. Bebek sahibi olmak için neden bu kadar beklediniz?

SEMA ŞİMŞEK: Malum mankenlik yapıyorum, bedenimle para kazanıyorum. Onu bir anda şişirip sonra eski haline çevirmek nasıl olacak gibi endişelerim vardı. Her şeyden önce de evliliğin oturması ve çalışma hayatının belli bir düzene girmesi gerekiyordu. Doğru zaman bu zamanmış.

BURAK HAKKI: Önceleri kendimi hazır hissetmiyordum. Hayat insana çok sorumluluk yüklüyor. Bu da çok kutsal bir sorumluluk. Hazır hissettiğimde olmasını istedim.

BİR DAHA DOĞURURUM

* Annelik içgüdüsü her kadında vardır. Erkeğin de hazır olması önemli değil mi?

S.Ş.: Ben Burak'a şöyle bir teklifte bulunmuştum. Kadınlarda annelik güdüsü daha doğurmadan ya da hamile kalmadan önce var olan bir şey. Ben her an hazır olabilirim. Önemli olan senin hazır olman. Yoksa her şey anneye kalıyor.

* Nasıl bir hamilelik geçiriyorsunuz?

S.Ş.: 6.5 ay bitti. İlk 4.5 ay kabustu! Tuvaletin içinde yaşadım. (gülüyor) Sahiden kan kustum bu dönemde, çünkü yemek borum yara oldu. 'İkinci çocuk mu, asla!' diyordum. Ama bu dönem geçtikten sonra 'Bir sene sonra bile doğururum' demeye başladım. O kadar çabuk unutuluyor ki acılar. Tekmeleri, içeride döndüğünü hissetmek, içerideki varlıkla iletişim kurabilmek, her şeye değer...

* Neye aşerdiniz bu dönemde?

S.Ş.: Diet cola çok içerdim, aspartam olduğu ve direkt bebeğin beynine zarar verdiği için tüketmiyorum. Bir kere karnabahar aşerdim. İki kere de canım çok salam yemek istedi ama çiğ et olduğu için de yemedim.

KİLO ALMAK UMURUMDA DEĞİL

* Kaç kilo aldınız? Hiç 6.5 aylık hamile gibi durmuyorsunuz?

S.Ş.: 4 kilo aldım. Benim bir de genetik olarak karnım geniş, şişmiş gibi durmuyor.

* Ama 4 kilo çok az değil mi?

S.Ş.: Hayır. Doktor tebrik ediyor beni, bebeğin gelişimi normalin 1.5 hafta ilerisindeymiş. Boy, kilo ve sağlık olarak. Dolayısıyla ben sağlıklı besleniyorum. Önemli olan o... Çünkü biz bu bebeği planladığımız için önceden vitaminlere başladım, vejetaryenliği bıraktım, et yedim ve depolarımı doldurdum.

* Ebru Şallı da hamileliği boyunca sadece 7 kilo aldığı ve bebeğin sağlığını tehlikeye attığı için çok eleştirilmişti.

S.Ş.: Evet ama 8 aylık doğdu Ebru'nun bebeği ve o kadar sürede 7 kilo aldı.

* Kilo almaktan korkuyor musunuz?

S.Ş.: Mankenlik dönemimde zayıf olma takıntım vardı gerçekten. Normal şartlarda şöyle bir göbekle psikolog psikolog gezmem gerekirdi. Ama benim artık bir sebebim var, içimde bebeğimiz büyüyor. Onun için aldığım kilo hiç umurumda değil. B.H.: Ben biraz yemesini,bebeğin ekstra şeyleri de almasını istiyorum.

* Peki ya eşiniz sonra çok kilo alırsa, ona olan aşkınız biter mi?

B.H.: Anında boşarım... (kahkahalar)

S.Ş.: Hiç senden böyle bir cevap beklemiyordum. Burak normalde de bana zaten hep 'kilo al' der.

B.H.: Biraz daha kilolu olmasını tercih ederim. Ben yıllardır hayvansal proteini vücuduna alman lazım diyordum ama yapmadı. Doktoru söyleyince hemen yemeğe başladı.

KOCAMI İKİNCİ PLANA İTMEM

* Güvensizlik mi var size karşı?

B.H.: Bir şey söylediğim zaman onu kandırıyormuşum gibi hissediyor.

S.Ş.: Burak ile damak tadımız o kadar zıt ki! Kelle paça filan yer, ben hayatta yemem. Böyle şeyleri yiyen birinin bana yemek konusunda tavsiye vermesi çok komik...

* Ebru Şallı bir dönem 'Eşim bebeğimden önce gelir' diye bir açıklama yapmıştı. Size sorsam aynı soruyu, eşiniz mi, bebeğiniz mi diye?

S.Ş.: Bence Ebru'nun orada demek istediği o değildi. Genelde bebekler doğduktan sonra kocalar ikinci plana itilir. Ebru bunu eşine hissettirmemek için bir jest yapmak istedi bence. Ben de çocuğum olduktan sonra kocamın ikinci plana itilmesini istemem. Ailelerimize şimdiden söyledim: Gündüz bebeği sevebilirsiniz ama gece kalmanızı istemiyorum. Çünkü ben, akşamları kocam ve çocuğumla birlikte bir şeyler paylaşmak istiyorum. Çoğu anne adayı bunu yapmıyor

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bence harikalar o camiadan olup evliligini koruyan kac unlu var bugun evlenip 3 ay sonra ayriliyolar umarim ruzgarla birlikte bir omur boyu mutlu yasarlar onlari tebrik ediyorum

Adsız dedi ki...

ben ikisinide seviyorum.çok tatlılar.birbirlerine de çok yakışıyorlar.umarım bebekleriyle birlikte mutlu mesut yaşarlar...