23 Ocak 2008 Çarşamba

dudaktan kalbe dizisi lamia ve hüseyin kenan öpüşme sahnesini izle

24 yorum:

nazan dedi ki...

biz giresundan nazan ve yeliz kardeşler dudaktan kalbe dizisini hayranlıkla izliyoruz ve izlerken kalbe kalıyoruz hatta annede kumandayı saklıyoruz kenan ile lamia nın bir araya gelmesini istiyoruz.şimdiden herkese ve bu dizide emeği geçen herkeze saygılarımızı sunarız..

Adsız dedi ki...

ben dudaktan kalbe dizisini çok sewiyorum we kitabını okudum inşallah sonunda hüseyin kenan ölmez eger ölürse filmin anlamı kalmaz we lamia we kenanı birbirine çok yakıştırıyorum

Adsız dedi ki...

dudaktan kalbeyi tüm karakterleriyle çok seviyor ve başarılı buluyoruz.(Lamia,Kenan,Cemil,Cavidan,Saip Paşa,Suzan,Nimet,Enise,Makbule,Kemal bey(O öldü iyi oldu).Hele o gıcık makbule çok başarılı tabi diğer oyuncularda süper cemil kötü bir karakter olmasına rsğmen bazen çok komik olabiliyor bir de babasıyla o atışmaları yok mu çok şeker ama sizden isteğim lamia ve hüseyin kenan hiç olmassa birkaç bölüm aşklarını beraber ve herkesten uzakta rahat rahat yaşasınlar sonra yine aralarına kötüler girecekse girsin ama arada birde mutluluk olsun lamia çok ağladı kenan da artık kendisiyle hesaplaşıp lamiayı sevdiğini kabul etsin.Kitabın orjinalinde dizinin sonu kötü bitiyor şahsen ben mutlulukla bitmesini tercih ederim.

Adsız dedi ki...

mrb ben başak dudaktan kalbe flimini severek izliyorum muhteşem yaa bayılıyorum ailecek kenan ve lamiayı birbirine çok yakıştırıyorum makbule gıcığından nefret ediyorum kemal beyde iiki öldü he bu arada cavidan balık gözlü şey ne iğrenç yaa kadınmı o

Adsız dedi ki...

bence hüseyin kenan lamia nın bebegini kendisini oldugunu ögrenecek ve lamiayı ve bebegini alıp götürecek ve cemilin onbabasının bütün rollarin ortaya çıkacak cavidan ise namık ile evlenecek bütün ülke lamia nın bebegini hüseyim kenan oldugunu ögrenecek

Adsız dedi ki...

diziyi iyice abarttınız kimin kimi sevdiği belli değil bence ona cemil daha yakışır

Adsız dedi ki...

herkese slm dudaktan kalbe dizisini begenerek izliyorum makbuleye acıyorum aslında kötü biri degil bence daha önce aldatılmış olması ve yeni durumlar akli dengesini bozmuş kızın neyse inş kenan ve lamia birleşir kitaptaki son cok acıklı

Adsız dedi ki...

kenan ve lamia yı birleştirin kenan ölmesin bebekleriyle beraber mutlu yaşasınlar birbirlerini çok seviyorlar aşkları dudaklarından kalplerine insin

Adsız dedi ki...

biz dudktan kalbeyı cooooooook sevıyoruz

Adsız dedi ki...

bence dudaktan kalbe çok güzel bi dizi hele lamia ile hüseyin kenan çok yakısyolar bu dzi hiç bitmesein

Adsız dedi ki...

super bi dizi harikasınız bayılıyorum size lamiya ve kenan tam birbirlerine göre

Adsız dedi ki...

yaa ben aşığım bu hüseyin kenana bi insan bu kadar mı dehşet olur mucize gibi lamia ile de kavuşmasınlar onu çok seviyorum bilemezsiniz

Adsız dedi ki...

yaa ben aşığım bu hüseyin kenana bi insan bu kadar mı dehşet olur mucize gibi lamia ile de kavuşmasınlar onu çok seviyorum bilemezsiniz

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi lamia ve hüseyin kenanı çok seviyorum bu dizinin hiç bitmesini istemiyorum çok acıklı birdizi bu diziyi izledikçe çok üzülüyorum kendimi başka yerlerde hissediyorum

Adsız dedi ki...

ben bu diziyi başladığından beli hiç bi bölümünü kaçırmadan izliyorum ve izlerken şuna dikkat ettim sanki gerçekten yaşıomuş gibi oynuyolar buda beni çook etkilyo süper bi dizi kitabınıda okudum ve umarım sonu kitaptaki gibi olmas....

Adsız dedi ki...

çok çok güzel bi dizi taki lamia cemille evlendikten sonra saçma olmaya başladı..artık izlemiyorum..çünkü ancak bir romanın bu kadar suyu çıkabilir..pes..

Adsız dedi ki...

Hüseyin kenan ve lamianın aşkı o kadar güzelki insanı bazen dudaktan kalbe inecek bir aşka sürüklüyor.Keşke onlar gerçek hayatta bir aşk yaşasalar.Çok yakışıyorlar.

Adsız dedi ki...

hüseyin kenek bnm AŞKIM duydunuzmu lamia seni çooookkk seviyum ı love you HÜSEYİN KENAN

Adsız dedi ki...

SÜPERDİ YAA

Adsız dedi ki...

dudaktan kalbe benim dizim çükki aynısını olayların benyaşadım benden başka kimse bilemez aşk acısını çünki öyleşeyler yaşadımki anlatsam şaşar kalırsınız çok acılar çektim sonra başkasıyla evlendim ama unutulmuyo yaşananlar lamiyayı izlerken kendi. yaşadıklarım geliyo aklıma süperbi dizi ama sevenler kavuşsun sonu hüsranla bitmesin lütfen.aşk filmi.

Adsız dedi ki...

yani gerçekten kenana bu davranışları hiç yakıştıramıyorum bende lamiyayla birli,kte olsunlar istiyodum ama anladım ki kenan artık lamiyayı sevmiyo cemilinde dediği gibi kenan lamiyayı ulaşılmaz olduğunda sevmişşş.........

Adsız dedi ki...

YAAAA BEN ESKİDEN DUDAKTAN KALBEYİ ÇOK BEĞENİYORDUM.FAKAT ARTIK KENEN'LA LAMİA AYRILIP AYRILIP BİRLEŞTİKLERİ İÇİN BENCE SIKICI OLMAYA BAŞLADI.EĞER LAMİA İLE KENAN BİRLEŞİR VE DİĞERLERİNE KARŞI DİRENMEYE BAŞLARLARSA O ZAMAN MERAK EDİP İZLERİM.ISCASI LAMİA İLE KENEN AŞKLARINI HERKESE KANITLAMALILAR.BEN BİR YÇNETMENİM VE GÖRÜŞÜM BU.SAYGILARIMLA............

Adsız dedi ki...

hüseyin kenanla lamia birleşsin artık ikisinide çokseviyorum mutlu olmalarını istiyorum

benan dedi ki...

bn bu dizideki lamia kadr acı çektim sevdim aşık oldum 4 sene bekledim ama gelmedi gitti şimdi okulumu bitirdim avukat oldum ama keşke yanımda olsaydı kenan lamia nın yanında ama ben tekim filmi seviyorum ama aşk acısı çekme seni seven cemil çok sevio ama bu sadece bir film ne kadar gerçekçi olabilir ki diymi ama benim şimdi ki aklım olsa CEMİL derdim....