22 Ocak 2008 Salı

aslı tandogan kabadayı filminde kendisine gelen teklifi anlattı



Aslı Tandoğan: Mine ve Ömer Vargı ile çekimlerden bir yıl önce görüştüm ama filmde kimin oynadığını bilmiyordum. Şarkı söylettiler. Bir yıl sonradan oyuncu kadrosunu öğrendim. Daha önce hiç filmde rol almamıştım,
dizilerde ise masum ve ezilen karakterleri canlandırıyordum. Kadınlığı ön planda olan karakterler oynamamıştım. Mine Hanım ve Ömer Bey benim Karaca karakterini canlandırabileceğime inanmışlar. Saçlarım çok uzun ve açık renkti. Asi görünmem için kesildi ve siyaha boyatıldı.

İsmail Hacıoğlu: Sınav filmini yapan Fida Film Kabadayı’nın ortaklarından. Sınav’dan sonra bu filme başlayacaklarını Murat rolü için beni düşündüklerini ve Ömer Vargı’ya teklif götüreceklerini söylediler. Daha sonra Ömer Abi ile bir araya geldik, senaryoyu okudum ve başladım. Kadroda kimlerin olacağını biliyordum.

Hiç yorum yok: