19 Ocak 2008 Cumartesi

aslı tandogan gün sayıyor

'KABADAYI' FİLMİNDE CANLANDIRDIĞI KARACA KARAKTERİYLE DİKKATLERİ ÜZERİNE ÇEKEN ASLI TANDOĞAN, ALBÜM ÇIKARMAK İÇİN SABIRSIZLANIYOR.



Hacettepe Konservatuvarı Arp Bölümü mezunu olduğunu belirten Aslı Tandoğan, InStyle dergisine verdiği röportajda, 'Senelerce orkestralarda arpist olarak yer aldım. Açıkçası müzisyenliğim oyunculuğumdan çok daha kıdemli. Her şeye rağmen albümümü yapacağım' dedi.

Hoşuna gideni alan, kendi modasının kendi yaratan bir kadın oyuncu Aslı Tandoğan. Bu sene ne modaymış, kim ne giyiyormuş, ne markaymış gibi şeyler hiç ilgisini çekmese de yine de her kadın gibi alışverişten kendini alamıyor. 'Giyimde takıntılı olduğum hiçbir şey yoktur ama yöneldiğim renkler vardır: Siyah ve mor. Aslında insana ne yakışıyorsa onun moda olduğunu düşünüyorum, kendime yakıştırıyorsam da, 'Aaa bu yılın modası değilmiş' demiyorum. Ama asla giymem dediğim şeyler vardır. Mesela bu sene moda olan yüksek belli pantolon ve etekler bana göre değiller. Bir de gerçek kürkleri gardırobumda görmeniz imkansız. Bu çekimde kullandığımız hayvan desenli kıyafetlerin imitasyon olmalarına rağmen çok şık göründüklerini belirtmem gerekiyor.'

'Dudaktan Kalbe' dizisinin çekimlerinden dolayı günlerinin çoğu sette geçen oyuncu bugüne kadar canlandırdığı karakterler arasında onu en çok heyecanlandıranın ve zorlayanını, 'Kabadayı' filmindeki Karaca karakteri olduğunu söylüyor.

'Yavuz Turgul gibi bir ustanın elinden çıkan ve Ömer Vargı'nın ellerinde şekillenen, Şener Şen, Kenan İmirzalıoğlu, İsmail Hacıoğlu gibi müthiş oyuncularla birlikte rol aldığım bir film bu. Üstelik uzun zamandır hayalini kurduğum beyazperdeye geçişimi sağladığı için de benim için çok önemliydi' diyor.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ben dudaktan kalbe bayılıyorum burak hakkı ve aslı tandoğan çok beğeniyorum

Adsız dedi ki...

ben dudaktan kalbe bayılıyorum burak hakkı ve aslı tandoğan çok beğeniyorum

Adsız dedi ki...

dudaktan kalbe yi çok seviyorum

BONCUK dedi ki...

Dizinizi çok romantik buluyorum. Fakat Lamia'nın elinde olanı değil de hep kaçanı kovalaması biraz bıktırıcı oluyor.