23 Ocak 2008 Çarşamba

burak hakkının eşi sema şimşek: Ailem işimin önünde


Her gittiği yere eşi Burak Hakkı ile birlikte gelen manken Sema Şimşek , gerçek huzuru evlendikten sonra yakaladığını söyledi. Hayatta en önemli şeyin mutlu yaşamak olduğunu dile getiren Şimşek,`Aile saadetim benim için çok önemli. Eşim zaten manken ve oyuncu. Onunla çok mutluyum. Nazar değmesin diye her yere onunla birlikte geliyorum. Eğer kısmet olursa önümüzdeki yıl içinde anne olup aileme, sanat ve sosyete dünyasına örnek ev hanımı

8 yorum:

Adsız dedi ki...

arakadaşlar bence hiç yakışmıyorlar burak hakkı daha yakışıklı aslı tandoğan yakışır ona ama böyle birşey olmaz çünklü omlar birbirlerini seviyorlar neyse hadi herkeze iyi diziler

Adsız dedi ki...

hüseyin kenan sana asıgım nolur lamiayla ewlen cavidana sinir olurom o diziden çıkmasını istiorum melek çok tatlı bi bebek o lamiayla senin bebegin cavidan çatlasın her bölümünüzü heycanla izliorum ama cavidanı görünce sinir olurom sen lamiayla yakışıosun nolur hüseyin kenan lamiayı sevmekten vazgecme lamia çok güsel çok çekici sende ölesin melegi ikinis büyütün cavidana kaptırma seni seviorum hüseyin kenan

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum lamia kenanla gerçek hayattada evlenmenizi istiyorum çünkü çok yakışıyonuz sizi seviyorum

Adsız dedi ki...

Bence lamia ile evlen birbirinize çok yakışıyorsunuz cavidan size oyunlar oynuyor ama sizde altında kalmayın

Adsız dedi ki...

Seni çok seviyorum lamia çok güzelsin çekicisin filmde kenanla evlenmeni istiyorum cavidanada birazda siz oyun oynasaız hiç fena olmaz yani

Adsız dedi ki...

ne alakası var çok yakışıyorlar saçmalamayın aslı tandoğanda neyin nesi o cemiliyle çok mutlu :) dizide bitti ha.bence sema ile çok güzel bi ilşkisi var Allah bozmasın çok tatlı bi oğlu var.ilişkileri görenleri imrendirecekj şekilde şahidim.Allahım onları ayırma sema ablacım öpüyorum seni....
HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLMASI DİLEĞİYLE...

Adsız dedi ki...

SAÇMALAMAYIN GERÇEK HAYATTA EVLENEMEZ LAMİAYLA ÇÜNKÜ EVLİ O ASLININ DA SEVGİLİSİ VAR.KENANA ÖĞÜT VERİYONUZ BAK ÇOK GÜZEL DİNLEDİ SİZİ DOĞRU CEMİLİN KUCAĞINA ATTI KENDİNİ.NEYSE SONUÇDA DİZİ LAMİAYLA YAKIŞTIRIP Bİ DİZİ YÜZÜNDEN ARALARINI BOZMAYION NE GEREK VAR SEMA ŞİMŞEKLE ASLIYI KARŞIŞLAŞTIRMAYA HA KARŞILAŞTIRALIM O ZAMN TABİKİ SEMA ŞİMŞEK.............

Adsız dedi ki...

ÇOK YAKIŞIYORLAR BİRBİRLERİNE.....