22 Ocak 2008 Salı

sinemanın ve televizyonun yeni yıldızı aslı tandogan


Aslı Tandoğan

" Allah'ın Türk sinemasına son armağanı "

Onu 'Kurşun Yarası'ndan, 'Dicle'den ve daha pek çok televizyon dizisinden tanıyoruz. Aslı Tandoğan artık sinemaya soyunuyor. Hem de en usta ellerin yanında.


Garip, garip olduğu kadar hınzır, hınzır olduğu kadar eğlenceli, eğlenceli olduğu kadar sporcu, sporcu olduğu kadar dalgacı... Burada durmak gerekiyor. Çünkü Ömer Vargı’nın yönetip Yavuz Turgul’un senaryosunu yazdığı ‘Kabadayı’ adlı yeni Şener Şen filminin ‘jöndam’ı Aslı Tandoğan, o munis, güzel görüntüsü altında, insanı ürküten özelliklere sahip. “Kung-fu ustası imişsiniz” dediğiniz zaman, “Daha o mertebeye erişmedim” diyor.



Ama kafa göz yaran ‘savaş sanatlarının’ hiç de yabancısı değil. Munis, mırıl mırıl konuşan bu güzel hanımefendinin, bir kapkaççıyı nasıl ‘etkisiz hale’ getirdiğini düşünmek bile insanın aklını başından alıyor. Kısaca, on yıllık konservatuvar eğitiminin getirdiği ‘sanatçı’ kimliğini, şimdi oyunculuğa taşıyan bu şirin kız, gerçekten çetin ceviz.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle sssssssssssssssssüüüüüüüüüüüüüpppppppppppppppperrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

aslı sana bayılıyorum senin kadar tatlı şirim bişiy görmedim dudaktan kalbe yi çok yakından takip ettim seni seviyorum sen benim en sevdiğim sanatçısın yeminederim

Adsız dedi ki...

slze aşıgım aslı tandogan seni cok sseviyorum cok tatlısınız vede cokta şirin

yağmur dedi ki...

hiç güzel bir kız değilsin tipsiz

Adsız dedi ki...

YAĞMUR SENİ GEBERTİRİM

Adsız dedi ki...

aynen yağmur bu kıza Laf edıyo ya maL bnde öLdürürm uç git