22 Ocak 2008 Salı

Ozge Ozder Biyografisi




İstanbul’la erkek gibi mücadele ettim

Özge Özder, Aile ortamından kopup konservatuar için geldiği İstanbul’da kendini kanıtladı; ayakları üzerinde durmayı başardı.

“Dudaktan Kalbe” dizisinin Prenses Cavidan’ı Özge Özder, hanım hanımcık yetiştirildiği aile ortamından kopup konservatuar için geldiği İstanbul’da kendini kanıtladı; bu zorlu şehirde ayakları üzerinde durmayı başardı. Özder, "İstanbul'la bir erkek gibi mücadele ettim, çok da büyük bir yenilgi almadan bu dönemlere kadar geldim" diyor.

Özge Özder’in çıkış noktası nedir?

- Konservatuvarı kazanmak...


Ya tanınmanızı sağlayan proje?

- "Haziran Gecesi"ndeki Lale karakteri ile tanındım. İnsanların gerçekten çok sevdiği ve etkilendiği bir karakterdi.

Prenses Cavidan karakteriyle ilgili ne gibi şeyler geliyor kulağınıza?

- Bu karakter Türkiye’de belli bir kesime hitap ediyor. Hitap ettiği kesim "Hareketleri çok şık, çok mesafeli... En çok onu seviyoruz" diyor. Diğer kesim ise "Her şeyi var zaten. Kenan da onun olmasın" görüşünde...

Prenses Cavidan’ınki her şeye sahip olma isteği mi, yoksa gerçekten seviyor mu Kenan’ı?

- Leyla, Melek, Lamia ve ben... Dört kadın karakterle de birlikteliği olmuş Kenan’ın. Fakat hiçbirimizin kabahati yok aslında. Hepimizi Kenan baştan çıkardı. Elde edene kadar uğraştı. Fakat benim şanssızlığım şu noktada oldu: Kenan, Lamia’ya aşık olduğunu fark etmedi ve beni de elde etmek istedi. Evlilik kararı alındıktan sonra da "Ben Lamia’ya aşıkmışım" dedi. Geri dönüşü yoktu artık. Bu durumda ne Lamia kabahatli, ne de ben...

Hiç yorum yok: