30 Nisan 2008 Çarşamba

dudaktan kalbe lamia ve kenanın özel resimleri
















6 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel resimler aslı ve burak hastasıyım zaten bide onları böyle sarılıp öpüşürken görünce çok hoşuma gidiyo kemer.zincirleri@hotmail.com

Adsız dedi ki...

çok güzel ben hastasıyım zaten her salı bakıyorum ve müzikleri çok ama çok harika her dinlediğimde ağlıyorum...

Adsız dedi ki...

hastasıyım çok seksii

Adsız dedi ki...

çok sex bnimde çıktığım var arada bizde böyleyiz ama napalım birbirimizi o kadar çok seviyoruz ki

Adsız dedi ki...

ya gerçekten çok yakışıyolar birbirlerine çok seviyorum ben ikisinide:)) onların aşkını görünce benim aşkım geliyo aklıma. bizde hep böleyiz:D

Adsız dedi ki...

dudaktan öpüşürken bile birbirlerine yakışıyolar ben bunların hastasıyım dudaktan öpüşmeyi bende yaparım çok yakışıyolar birbirlerine ben bunların hastasıyım