27 Mayıs 2009 Çarşamba

Dudaktan Kalbe Final İzle 26 Mayıs













17 yorum:

Adsız dedi ki...

ben hayatim da boyle bir dizi gormedim cok igrenc ve cok mantiksizdi cokta sacmaydi boyle yonetmen olmas bence istifa ettsin

Adsız dedi ki...

lanet olsun böyle biten sona...iki gündür döktüğüm gözyaşını bir ben bilirim dizi olduğunu bildiğim halde;dizide mutlu olmayı haketmeyen birkaç kişi vardı aslında;ama tam tersi oldu özelliklede Cemil ve Nimet bu diziye göre mutlu olmayı hiç haketmiyorlardı...

Adsız dedi ki...

bence böyle bitmemeliydi sönbölümü kenan ve lamiyayla biten sonbölüm istiyoruz bence çok saçma bitti baştan beri izliyordum ama sonbölümü izledikten sonra bütün bu bölülümleri izlediğime bin pişman oldum lütfen son bölümü tekrar çekin

Adsız dedi ki...

sız ne anlarsınız cemıl lamıyayı cok sevıyo kenan ıse canını yakıyo sonucta lamıya cemılle cok mutlu olacaktır ama kenannın kendını vurması onun acızlıgını gosterır kenan kendını dusunen bencıl bırı

Adsız dedi ki...

tam da istediğim gibi bitti romanda da son böyleydi birleşseler bile kenan asla lamiayı mutlu edemezdi çok fazla egoist ve kaprisli çünkü.

Adsız dedi ki...

izlediğim en iyi dizilerden biriydi...cemil'in yaptığı herşey bir anda unutuldu,dizinin başından beri hüsyin kenan için ölen lamia cemile aşık oldu...gerçekten iğrenç bi son...kenanın öldürüldüğüne inanamıyorum...aklıma geldikçe hala sinir oluyorum...dizi izleyen herkezin yorumlarını yazması bizi memnun eder...

Adsız dedi ki...

izlediğim en iyi dizilerden biriydi...cemil'in yaptığı herşey bir anda unutuldu,dizinin başından beri hüsyin kenan için ölen lamia cemile aşık oldu...gerçekten iğrenç bi son...kenanın öldürüldüğüne inanamıyorum...aklıma geldikçe hala sinir oluyorum...dizi izleyen herkezin yorumlarını yazması bizi memnun eder...

Adsız dedi ki...

izlediğim en iyi dizilerden biriydi...cemil'in yaptığı herşey bir anda unutuldu,dizinin başından beri hüsyin kenan için ölen lamia cemile aşık oldu...gerçekten iğrenç bi son...kenanın öldürüldüğüne inanamıyorum...aklıma geldikçe hala sinir oluyorum...dizi izleyen herkezin yorumlarını yazması bizi memnun eder...

Adsız dedi ki...

izlediğim en iyi dizilerden biriydi...cemil'in yaptığı herşey bir anda unutuldu,dizinin başından beri hüsyin kenan için ölen lamia cemile aşık oldu...gerçekten iğrenç bi son...kenanın öldürüldüğüne inanamıyorum...aklıma geldikçe hala sinir oluyorum...dizi izleyen herkezin yorumlarını yazması bizi memnun eder...izlediğime pişmanım...

Adsız dedi ki...

bencede çok saçma bi sonla bitti cemil kenanın ilk sevdiğinide almış elinden lamiayıda aldı elinden.hem nimet cemilden çocuk aldırdı bunu öğrenseydi lamia acaba genede severmiydi sonradan sonraya cemil melek oldu sanki amaan sinir oluyorum yaaa

Adsız dedi ki...

bu nasıl bir sondur bu dizi büyük bir aşkı anlatıyodu ama son bölümden sonra aşka olan inancım bile sarsıldı biz bu diziyi boşuna izlemişiz dedim lamiyanın büyük aşkı yalan oldu

Adsız dedi ki...

son harikaydı bukadar neistediğini bilmeyen ve sürekli gelgitler yaşayan sevdiği için hiç bir şeyyapmıyan bir adamla birlikte olunmazdı insan sevdi için mücadele etmeli çoook güzeldi

Adsız dedi ki...

dizinin finali muhteşemdu,bütün ekibi tebrik ederim. cemil mükemmel bir aşık,hak etti ve kazandı,bu kadar basit

Adsız dedi ki...

Benim için final çok güzeldı dudaktan kalbe benim en sevdiğim dizidır ve dizilerden tek izliyorum her gün izliyorum çok çok güzeldi...

Adsız dedi ki...

benim için final çok güzeldı dudaktan kalbe benim en sevdiğim dizidır dizilerden dudaktan kalbe tek izliyorum çok seviyorum bu diziyi hep devam edin ...

Adsız dedi ki...

bu filimle asik oldum bu filimi hic kacirmadim her bölümüne baktim beni etkiledi

Adsız dedi ki...

hala ınanmıyorum asla boyle bıtmemelıydı kenan hayatı boyubnca calıstıı ve emekk harcadı ama cemıl hep sımarık cocuklar gıbı kendıne zarar vererek elde ettı herseyı lamıyayıda hayattada boyle oluyor gercekten hakeden hak ettıgını alamo,ıyor cok uzgunum ........