16 Mayıs 2009 Cumartesi

Dudaktan Kalbe 75. Bölüm İzle 26 Mayıs













8 yorum:

Adsız dedi ki...

bence lamia cemille evlenmeli.çünkü lamiayı cemilin sevdiği kadar kimse sevemez.lamiada cemili seviyor.

Adsız dedi ki...

hayır kenanla evlenmeli çünkü okadar uğraştılar okadar çaba gösterdiler tam barışıyolar sonra başka bişy çıkarıyolar nasıl bi dizi oldu anlayamadım yani biraz saçmaladıklarıda oldu lamiya seni ilk başlarda çok sewiyordum ama şimdi hiç sewmiyorum kenan seni çok sewiyorum sana çok hak veriyorum ikinizin mutlu olması grekiyo cemil sonradan geldi ortada hiçbişy yokken lamiayaya aşık oldu yani umarım siz kenan ve lamia ewlenir...bu arada nimet hanım mutluluklar dizide çok yakışdınız..

Adsız dedi ki...

lamia cemille evlenmeli cemil gerçekten çok seviyor öncedençok kötüydü ama kendini düzeltti iyiyi seçti

Adsız dedi ki...

ya niye final yaptılar biraz cemil ile lamianın mutlulklarını görmeliydik bence çok güzel bir dizi idi

Adsız dedi ki...

ben hayatımda boyle saçma bir final görmedim nasıl boyle büyük bir aşkı bu kadar ucuz bir şekilde bitirirler insan nasıl kendıne bu kadar kotuluk yapmıs iğrenç bir insana bir mektupla aşık olur aşk bu kadar ucuzmu 75 bolum boyunca kandırıldıkmı yanı lamıa kenanı sevmedımı saplantılımıydı o bakıslar o goz yasları yalanmıydı yanı hem madem cemılı sevıyodu neden kenana baktıgı gıbı bır kere bıle cemıle bakmadı pekı ya melek ona ne dıycek ben senın babanın dayısının ogluyla evlendım bu yuzden baban kendını oldurdu ayrıca cemıl senın babaannenın olumune benım hapıse gırmemın sebebı yada kendı cocugunu bıle oldurecek kadar asalık bır adamlamı evlenıcek bır dızı sonlandırılırken bu ahlak degerlerıde goz ardı edılmemelı ınsanlarda derın yaralar acan sonlar bu umarım gercek hayatta hıç bir aşk bu kadar ucuz ve ahlaksızca sonlanmaz bu sona şiddetle karsıyım karşı olanlar tepkısını gostersın gercekten asık olanlar yazsın gercek askın boyle ucuzlasmıcanı....

Adsız dedi ki...

BENCE LAMİA KIMSEYLE EVLENMEMELİ ARTIK BU DIZIYI IZLEMEM

Adsız dedi ki...

Bnce Dudaktan Kalbe hafızalardan silenemeyecek bi finalle bitti...Kenan gururundan kaybederken Cemil Lamia'ya olan sevgisinden kazandı...Kısaca AŞK kazandı...

Guzela10 dedi ki...

Ben Belcika'dan Guzela, Dudaktan kalbe'yi ba$indan beri izleyerek, final bölümünü a$iri bi derecede hayal kirikligi ya$anmaktayim.

Bir kere bi dizi biterken en azindan dizinin adini ta$iyan isminin anlami olmalidir...

bende bu dizinin produktörleri, yapimcisi tamamen bitirmek istediler, o kadar... cunki BANA GÖRE COK COK COK SACMA SEKILDE BITTI... SANKI 2 SENEDEN BERI HAVAYA IZLEMI$IM ... sinir verici bi $ey bi sehirci olarak ...

FINAL BOLUMUNU 10.000 KAT DAHA IYI BITIREBILIRLERDI !!!!!!