12 Mayıs 2008 Pazartesi

Dudaktan Kalbe 36.Bölüm Full İzle

12 yorum:

Adsız dedi ki...

dizi pazartesi günü olduğu için seyredemiyorum. elvada rumeli seyrediyorum.dizi gününü değiştirin yoksa seyreten olmucak.

Adsız dedi ki...

dudaktan kalbeyi izlemek isteyen izler bz çk menmunus pzrtesine alındı die...ama yok bn elveda rumeli bitmedn izlemem diosn sn blrsn...snki snn izlemenle reytingleri artackta...ister izle ister izleme çokta fifi yani;)

Adsız dedi ki...

çokta tınnnnnn

Adsız dedi ki...

bu dızı coooooook supeeeeeeer

Adsız dedi ki...

bence de dizinin pzt ye alinması çok iii oldu yha.hem istemiyen izlemesin sanki çok fifi...

Adsız dedi ki...

yha bayılıyom bu diziye...süpeeeeeeeeerrrrrr..!!

karanfil dedi ki...

ya kenana söleyin bebeyi yoksa ben söliycem

Adsız dedi ki...

ya kenana cok üzülüyom nie bebeqi söylemiyo kimse yoksa ben arayacam valla kenanı

Adsız dedi ki...

kikiikkikikkik

Adsız dedi ki...

ya sonda çalan şarkı çok güzel ismi ne biliuomusunuz

Adsız dedi ki...

bu diziye bayılıyorum... süper

Adsız dedi ki...

bu diziye bayılıyorum ama lamiynın hala kenana onu sewdiğini söylememesi filmi çok sıkıcı yapıooo...