19 Ekim 2008 Pazar

Kenan Lamia’ya aşkını söyleyecek mi?


’Dudaktan Kalbe’ dizisini izleyenlerin merakla bekledikleri ’itiraf’ sahnesi yakında ekrana gelecek. Sonunda Kenan, Lamia’ya olan aşkını dile getirecek
’Dudaktan Kalbe’nin Hüseyin Kenan’ı Burak Hakkı, Habertürk’te Saba Tümer’in programına konuk oldu.

Dizide ünlü bir müzik adamını canlandıran Burak Hakkı, birçok kadını ekran başında ağlatan diziyle ilgili olarak bir müjde verdi. Dizinin devam bölümlerinde Kenan’ın sonunda Lamia’ya olan aşkını itiraf edeceğini söyleyen Burak Hakkı, “Lamia’nın yüzü yakında gülecek” dedi ve ekledi "Yakında Kenan Lamia’ya aşkını söyleyecek...”

Tam bir kadın dayanışması

Bu arada Andaç Haznedaroğlu’nun yönettiği ’Dudaktan Kalbe’nin ekibinin çoğunlukla kadınlardan oluştuğunu söyleyen Burak Hakkı, “ Çok kadınla çalışmak zor ama keyifli. Kadınlar daha detaycılar. Özellikle yönetmenimiz daha incelikli oyun istiyor. Oyunculukla ilgili teknik konularda daha farklı istekleri oluyor bizde onları uygulamaya çalışıyoruz.” diye konuştu.

Dizinin başarısını ekibin büyük çoğunluğunun kadın olmasına bağlayan Burak Hakkı, “Kadın ağırlıklı bir yapım. Yönetmenimiz kadın, reji ekibi kadın, sanat grubu, kostüm ekibi, senarist genelde kadın ağırlıklı bir yapım. O yüzden çok da iyi yazıyorlar, iyi yazdıklarına inanıyorum ben. Kadınlar daha narin ve daha detaycıdır,o tür şifreler çok fazla var dizide. O yüzden kadınların çok fazla hoşuna giden bir iş. Her zaman kadınlar bir an önce kavuşsunlar istiyor.” diyor

Televizyon Gazetesi / Engin Medya

3 yorum:

Adsız dedi ki...

dudaktan kalbe dizisini çok seviyorum ve bütün bölümlerini izledim hiç birini kaçırmadın ve bütün bölümlerini hepmerakla bekliyorum

GÜLCAN dedi ki...

SLM BEN GÜLCAN

BENCE BU DİZİ ÇOK GÜZEL LAMİA VE KENEN SİZE HASTAYIM LÜTFEN BARIŞIN LAMİA SENDE CEMİLLE BİRLİKTE OLMA LÜTFENNNNNNN

GÜLCAN dedi ki...

SLM BEN GÜLCAN

BENCE BU DİZİ ÇOK GÜZEL LAMİA VE KENEN SİZE HASTAYIM LÜTFEN BARIŞIN LAMİA SENDE CEMİLLE BİRLİKTE OLMA LÜTFENNNNNNN