17 Haziran 2008 Salı

Dudaktan Kalbe 41.Bölüm Sezon Finalinden Fotograflar















15 yorum:

Adsız dedi ki...

ben dizinizi beğeniyle seyrediyorum ve hüseyin kenanı çok seviyorum lamia yıda birbirleine çok yakışıyolar lütfen bu dizi bitmesin lütfen ya ben bu dizinin hastasıyım kitap ta okuduğuma göre bu dizinin sonu ölüm lütfen siz değiştirin sonu ölümle bitmesin istiyorum kavuşsunlar ben güler

Adsız dedi ki...

lamia sezon finalinde en son yaptıgı aptalca hiç akıllanmamış. bu kafa ile çok çeker. taabikide ne istediğini bilmediğnden ortada kalır

Adsız dedi ki...

SONUNDA NE OLACAK ACABA BENCE HİÇ BİRİNE GİTMEYECEK TEK GİDECEK BİLİYORUM KESİN ÖLE OLACAK ÇOK İNATÇI Bİ KİŞİLİĞİ OYNUO LAMİA GİTMEZ YANİ KENANA % 100

Adsız dedi ki...

SONUNDA NE OLACAK ACABA BENCE HİÇ BİRİNE GİTMEYECEK TEK GİDECEK BİLİYORUM KESİN ÖLE OLACAK ÇOK İNATÇI Bİ KİŞİLİĞİ OYNUO LAMİA GİTMEZ YANİ KENANA % 100

Adsız dedi ki...

BEN VE BİZİM APARTMAN DİZİNİZİN ÇOK BÜYÜK HAYRANI AMA artık lütfen kenan ve lamia birleşsin 2 erkek arasında kakan lamia lütfen kenanı seçsin bebeğinide alarak kenanla yaşasınlar lütfen eğer birleşirlerse dizi biter veya izlenmez diye düşünmeyin hayır bence çok izlenir ve kenanla lamia birleşirse zorluklara karşı beraber göğüs gererler lütfen dinin 43.bölümünde lamia kenanı seçsin lütfen kenan bebeğinin olduğunu öğrensin lütfen lütfen senaryo yazan ablalar abiler.....

Adsız dedi ki...

gitmez lamıya cavıdanda boşanmaz yine giciklik başlar bende cıldırım ama ne olur ne olmaz belli deyil bakalım dizinin eski bölumlerini izliyorumda hada guzeldi şimdi ise cıvıtıyo bı 2.sezon boşlasında

Adsız dedi ki...

2.sezon başlayınca lamia kenanı seçsin çünkü dizi hep aynı gidiyor lamia ve kenan devamlı bir yerlerde karşılaşıyorlar cemil devamlı kötülük yapıyor ama eğer lamia kenanı seçerse beraber yaşarlar ve herkes merak eder şunu kenan ve lamia barıştı şimdi cemil,cavidan afife sait bey ne yapıcak kenan ve lamia hangi zorluklarla başa çıkıcaklar yine ayrılıcaklarmı?bence seyirci bunları merak edicek ve dizi herkez izliycek

Adsız dedi ki...

bence bie süre daha böyle devam ettirecekler.
ama sonu kitap gibi olmasın da o bile yeter... öyle bir olsun ki herkes layığını bulsun. mutlu olması gerekenler mutlu olsun.. cemil de dahil... hatta makbule de... neyse bir de bir süre sonra kenan la lamia birleşirlerse zaten sorun yaşarlar. çünkü kenan güvensiz sahiplenemeyen ve zayıf karakterli biri.. lamia ise tam tersi.. o yüzden öyle bir olmalı ki bu sefer kenan bir ders almalı ve lamia için kararlı ve sağlam bir şekilde savaşmalı. onu kötülüklerden korumalı. şimdiki haliye her lafın etkisinde kalır ve yine saçmalar. bence bu diziyi biraz daha sonrası için bu şekilde şekillendirebilirsiniz. öneridir.

Adsız dedi ki...

Öncelikle, Reşat Nuri Güntekin'in bu ölümsüz eserini ustalıkla günümüz şartlarına uyarlayabilen ve bizlere bu muhteşem diziyi adeta yaşama fırsatı veren değerli senarist ve yapımcıya, dizide emeği geçen herkese en derin sevgilerimi ve saygılarımı sunarım. Ben bu dizinin en büyük hayranlarından biriyim. Ama eğer Lamia ile Kenan birleşmezse, olaylar kitapta olduğu gibi şekillenirse kesinlikle izlemeyeceğim. Sizlerinde bildiği gibi Türk halkı son decere duygusal, ve emin olun ki izleyicilerin büyük çoğunluğu onların birleşmesini istiyor.Zaten dizide kitapla birebir değil olaylar, bundan sonra da olmasın lütfen,Lamia ile Kenan dudaktan kalbe bir yolculuk yaşasınlar..Ve bu yolculukta çoğalan aşklarıyla bebeklerini büyütsünler..

esmer_girl dedi ki...

lamia kenan ı seçsin daha bişe istemiyorum yaww.ne o öyle hep aynı şeyler.yalancı yarim dizisi gibi oldu buda suyu çıktı.yalancı yarimde de bitürlü Naz'la Tarık birbirlerine sevvdiklerini söyleyemiyolardı.burdada sürekli bişey çıkıyo ve lamia yla kenan birleşemiyor.işin kötü tarafı yalancı yarimde gerçekten öldü tarık yani barış akarsu.burda ise dizide ölecek kenan. amaaan gerçekten ölmesinde...

Adsız dedi ki...

dizinin en büyük hayranıyım gerçekten muhteşem bi dizi ama lütfen artık birbirlerini sevdiklerini söylesinler bu dizi hemen bitmesin şahane bi dizi dizinin sonunda kavuşturmayın daha önce kavuşsunlar kenan lamianın kıymetini bilsin lamiada artık gurur yapmasın kenala gitsin kitaba göre ayarlıyorsunuzdur belki ama artık kavuşma belirtileri olsun yani başarılarınızın devamını diliyorum heycanla eylül ayını bekliyoruz inşallah iyi bi şekilde devam eder

Adsız dedi ki...

dizinin en büyük hayranıyım gerçekten muhteşem bi dizi ama lütfen artık birbirlerini sevdiklerini söylesinler bu dizi hemen bitmesin şahane bi dizi dizinin sonunda kavuşturmayın daha önce kavuşsunlar kenan lamianın kıymetini bilsin lamiada artık gurur yapmasın kenala gitsin kitaba göre ayarlıyorsunuzdur belki ama artık kavuşma belirtileri olsun yani başarılarınızın devamını diliyorum heycanla eylül ayını bekliyoruz inşallah iyi bi şekilde devam eder

Adsız dedi ki...

bence bu dizi b�yle giderse biraz s�k�c� olur lamiya �okinat� bence kenan� se�sin sevdi�ine gitsin bence hem �ocu�unun babas� hemde sevdi�i ki�i e�er cemile giderse ben bu diziyiizlemem...Yani �ok sa�ma olur

Adsız dedi ki...

ben dudaktan kalbe kitabını okudum sonunda kenan ölmesin ve sezon finalinden sonra lamia cemilin yanına giderse izlemem ölsem de

Adsız dedi ki...

bu diziyi çok severek izliyorum hele lamia ile kenanı çok seviyorum